Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Zákaznický servis - Napište nám

odeslat zprávu

 

V případě problémů se můžete kdykoli obrátit na náš zákaznický servis. Pomůžeme Vám vyřešit problémy či poradit ve věcech technického charakteru.

Informace ohledně objednávek, stavu zboží, obchodní sdělení směřujte na naše obchodní oddělení, kde se Vašemu požadavku budeme plně věnovat.

For English speaking people: Technical support of functionality in e-shop. Available for trouble, what limitation yours shopping on our Z-Sport, contact us every day 24/7, if your problem is only some little rendering or content padding information and it don't you limiting in shopping, so you can send message and we resolve it in every working day Mon-Fri 9am - 4:30pm. Your Experience of Design (FTF Systems Family front company R&D)

Pro CZ/SK: V případě komplikací s rozhraním našeho e-shopu, nefungující součásti či špatně zobrazenému obsahu můžete kontaktovat naše dodavatelské hotlinové centrum, které je 24/7 pro situace, kdy nějaká komplikace omezuje zákazníka v nákupu (nemyslíme skladovou nedostupnost či v některých případech elegantních bot, vysokou cenu), v ostatních případech Po-Pá: 9-16:30

Reklamační oddělení využijte v případě oprávněné žádosti o reklamaci tedy vrácení či výměnu zboží. Následně Vás budeme z této e-mailové adresy kontaktovat, takže pokud nevidíte, že bychom Vám napsali do 3 týdnů od podání reklamace, zkontrolujte si Vaší složku se SPAM zprávami. Děkujeme za pochopení.