Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zavřít

Nike

Katalog

Velikost

Informace

Nike Počet produktů: 2494

Nike

V roce 1957 začal příběh, který se zapsal do dějin historie. Budoucí zakladatelé se poprvé potkávají tam, kde to nikoho nepřekvapí. Na atletickém stadionu. Běžec středních tratí Phil Knight a trenér Bill Bowerman. Protože oba žili sportem, kvalitní obuv v té době byla tím nejdůležitějším a zároveň zde neexistovala žádná značka, která by takovou ...

V roce 1957 začal příběh, který se zapsal do dějin historie. Budoucí zakladatelé se poprvé potkávají tam, kde to nikoho nepřekvapí. Na atletickém stadionu. Běžec středních tratí Phil Knight a trenér Bill Bowerman. Protože oba žili sportem, kvalitní obuv v té době byla tím nejdůležitějším a zároveň zde neexistovala žádná značka, která by takovou obuv vyráběla. V roce 1962 dokonce Phil zavítal do vzdáleného Japonska, odkud chtěl dovážet vyspělou sportovní obuv s nízkými provozními náklady, která se konečně mohla stát dostatečným konkurentem na americkém trhu, který paradoxně ovládaly německé výrobky. Na první vzorky čekal téměř rok, ale nakonec se to vyplatilo. 

Aby mohl začít prodávat boty na americkém trhu, potřeboval název. Společně s trenérem Billem přišli s názvem "Blue Ribbon Sport", pozdější a dnešní Nike. Sklad byl v suterénu domu rodičů Phila a prodej probíhal objížděním atletických stadionů. Později se k nim připojil jejich první zaměstnanec Jeff Johnson, který svými obchodními schopnostmi značce výrazně pomohl prorazit. 

Neustále se snažili obuv vylepšit a posunout ji na další level, aby obuv byla lehká a pro běžce tak zdařilá. V roce 1970 dokonce použili vlastní vaflovač, do kterého vylili gumovou směs na podešve obuvi a tím dali vzniknout novému vzhledu běžecké obuvi.
Následně Phil ukončí spolupráci s japonskou společností a jde vlastní cestou. Jeff Johnson jednou ve snu viděl bohyni vítězství Niké a časem přejmuli a přejmenovali značku na dnešní Nike. Nike představuje údernost, vítězství a zapamatovatelný název. 
Pro své produkty potřebovali logo, kterého se nakonec ujmula studentka Carolyn Davidson, která vytvořila námi známou "fajfku" ang. Swoosh, která demontrovalo pohyb, rychlost a dynamiku. Cena loga byla 35 dolarů. Nejjednoduší, nejzapamatovatelnější a nejznámější logo světa stálo pouhých 35 dolarů.
V roce 1972 proráží na pulty a tady startuje ta legendární cesta na vrchol. Ze značky Nike se stala nejúspěšnější sportovní značka na světě, která produkuje oblečení Nike, boty, doplňky a další sportovní příslušenství.
Značka navíc vystupuje z řady svými unikátními designy, která snoubí moderno a jednoduchost. 
Zobrazit

Podkategorie

na stránku
Zobrazeno 1 – 24 z 2494 položek
Zobrazeno 1 – 24 z 2494 položek